Terug naar hoofdinhoud

Halls of Gloom

Een nieuwe Bredase band met een missie. De vetste stoner/doom band worden van Nederland, Europa, van de planeet en van ver daarbuiten! Het duidelijk waar deze band de mosterd haalt, bij Black Sabbath! De eerste meters zijn gemaakt en de band sleepte met hun debuutoptreden op Dwars direct de publieksprijs binnen en verdient daarmee een plek op het affiche van Popelucht. Nu nog met een setlist die bestaat uit een combinatie van covers van bands als Monolord, Gnome en Uncle Acid and the Deadbeats en eigen werk. Ondertussen werkt de band hard aan uitbreiding van het eigen repertoire en eerste E.P.

Popelucht editie: 2026