Madelon

Hoi! Mijn naam is Madelon en muziek maken doe ik al heel wat jaren. Op mijn 8e ben ik begonnen met saxofoon spelen, iets wat ik nog steeds met veel plezier doe. Toen de piano van mijn opa bij ons thuis kwam te staan, was ik hier niet achter vandaan te krijgen. Later kwamen hier ook de gitaar en zang bij. Deze instrumenten ben ik gaan combineren met de gedichten die ik schreef. Hierdoor ontdekte ik een nieuwe passie: het schrijven van eigen muziek. Ik kan niet wachten om dit met je te delen!
Popelucht editie: 2026