Sabbath Breda Sabbath

Op 22 juli 2025 verloor de wereld een van de grootste grondleggers van heavy metal: Ozzy Osbourne, The Prince of Darkness. Zijn stem, zijn waanzin, zijn charisma en zijn onmiskenbare stempel op de muziekgeschiedenis blijven voor altijd nagalmen. Van de duistere riffs van Black Sabbath tot de virtuoze energie van The Blizzard of Ozz, zijn werk
heeft generaties gevormd en een genre gedefinieerd.
Om zijn leven, zijn nalatenschap en de muziek die miljoenen heeft geïnspireerd te eren, bundelde een groep muzikanten van eigen bodem hun krachten. Met diepe liefde voor het
origineel en respect voor de vele legendes die Ozzy door de decennia heen om zich heen verzamelde, brengen zij een vurige ode aan het iconische repertoire van Black Sabbath,
Ozzy Osbourne en de muzikanten die zijn geluid mee vormgaven. Een avond vol klassiekers, duisternis, energie en pure heavy metal spirit.