Tio Gringo

Tio Gringo is terug in optima! Na het overlijden van zanger Mo Gecko in 2020 is het een tijdje stil geweest rond de Bredase trashcountry-band, maar het bloed kruipt waar het niet
gaan kan en in 2024 zette Tio Gringo haar eerste stapjes weer richting het podium met een nieuwe zanger, Jesse Vos. Een band in revalidatie? Niks daarvan! Gewoon ouderwets gas geven en de wereld veroveren met de aanstekelijke mix van country, punk en rock ‘n roll waar de band al jarenlang om bekendstaat. Country trash to the max!